N-VA Boutersem telt af naar een nieuw beleid

Op 13 oktober 2011

Vanaf 14 oktober zal een aftelbord de Boutersemse bevolking er op wijzen hoelang ze nog gescheiden zijn van de verkiezingen. Verkiezingen die het politieke landschap in de gemeente zullen veranderen.

N-VA Boutersem wil met deze actie de inwoners hoop geven. Hoop op een nieuw en beter beleid. “We willen af van die Pilatushouding en halve oplossingen! Er moet opnieuw gedacht worden in functie van de inwoners,” zegt N-VA, “de huidige coalitie denkt alleen nog maar aan de postjes die ze willen na volgende verkiezingen. Ze zijn vergeten dat ze verkozen zijn voor en door de bevolking. Wij willen de mensen bewust maken dat dit nog maar één jaar kan en mag duren.”

N-VA Boutersem wil werken binnen een stevig gefundeerd en inhoudelijk samenhangend kader, liever dan een beleid voeren waarin geen lijn zit. De partij streeft naar een beleid dat er op gericht is het leven van elke inwoner zo aangenaam mogelijk te maken; een leef-vriendelijk Boutersem.