Ook Boutersem kleurt voluit krachtig zwart – geel !!

Op 30 december 2012

Zondag 14 oktober 2012: de verkiezingsoverwinning van de N-VA is de grootste die ooit geboekt is sinds méér dan vijftig jaar. In onze gemeente behaalde N-VA  voor de gemeente bijna 15% en voor de provincie 21%.

Nooit steeg een andere partij sterker dan de N-VA.

Als voorzitter ben ik dan ook enorm trots om onze beide verkozenen voor te stellen. Eerst en vooral: GRETA VANDEN BEMPT, penningmeester, bestuurslid en onze sterkhouder in Vertrijk, en STIJN VAN PUT, onze jongerenvoorzitter uit Butsel. Samen met het bestuur spreken wij onze dank uit naar al onze leden, sympathisanten en kiezers.

Er wacht ons een dubbele opdracht: Eén: samen de N-VA verder laten groeien en bloeien op lokaal vlak, d.w.z. een “echte “ oppositie, die niet alleen vlijmscherp maar ook constructief zal zijn.

Twee: hard werken richting 2014, want dan staan we voor de opdracht om U als kiezer terug te overtuigen. 2014 moet een nieuw keerpunt worden, dat de Vlamingen ook in de Wetstraat geeft waar ze nu al jaren om vragen en waar ze ook recht op hebben.

Een sterke N-VA staat hiervoor garant.

U, Boutersemse kiezer wou verandering. U heeft het engagement en de inzet van N-VA gewaardeerd. Wij bouwen hierop verder. U kan op ons rekenen!

Aan allen tevens een zeer prettig eindejaar en een vreugdevol 2013!!

Paula Baeb